جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Fri 19 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۳:۵۰

معارفه معاونین جدید بندری و دریایی سازمان بنادر

باشگاه خبری فراساحل: در مراسمی با حضور علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران این سازمان، جلیل اسلامی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی و حسین عباس نژاد به عنوان سرپرست معاونت امور دریایی این سازمان معرفی شدند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانى سازمان بنادر و دریانوردى، علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم از تلاش‌های فرهاد منتصر کوهساری در زمان تصدی معاونت امور بندری و اقتصادی و جلیل اسلامی در زمان تصدی معاونت امور دریایی این سازمان قدردانی کرد. وی فرصت مسئولیت و خدمت را بسیار محدود توصیف کرد و خواستار بهره‌گیری هرچه بیشتر مدیران از این فرصت برای خدمت به کشور شد. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تخصص، کارآمدی، سلامت و مردمی بودن را مهمترین شاخص‌های خود برای انتخاب مدیران در این سازمان عنوان کرد و گفت: عمده نگاه ما به استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در درون سازمان است.

صفایی شرایط جدید منطقه و بین‌الملل را برای مجموعه دریایی کشور، شرایط خاصی توصیف کرد و گفت باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از خرد و مشارکت همه ارگان‌های دریایی برای گذر از این شرایط و توسعه و پیشرفت حمل و نقل و تجارت دریایی و حمایت از تولید داشته باشیم. بنابراین گزارش پیش از سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری گزارشی از فعالیت‌های معاونت بندری و امور اقتصادی در طی تصدی این معاونت ارائه کرد همچنین جلیل اسلامی، گزارشی از وضعیت حوزه دریایی سازمان و اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه و تأکید کرد، سازمان بنادر در تعامل با ارگان‌های دریایی برای گذر از شرایط تحریم و کرونا سربلند بیرون آمد. حسین عباس نژاد نیز ارتقا تعامل حوزه دریایی سازمان با ارگان‌ها و انجمن‌های تخصصی دریایی و سازمان‌های بین المللی و آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص را مهمترین برنامه خود در معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

گفتنی است؛ جلیل اسلامی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دانشجوی دکترای زنجیره تامین و لجستیک دانشگاه امیرکبیر است.  وی پیش از این عضو هیات عامل ومعاون امور دریایی بوده است . مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ، عضوهیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی، مدیرکل امور بندری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و معاون فنی مهندسی بنادر و دریانوردی استان‌های خوزستان و بوشهر از دیگر مسئولیت‌های جلیل اسلامی در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است. حسین عباس نژاد نیز دارای مدرک کارشناسی مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.  مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمانهای تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسئول ثبت کشتی‌ها و صدور گواهینامه‌های دریایی و کارشناس سازمان‌های تخصصی و بین المللی و ممیزی IMO  از جمله مسئولیت‌های حسین عباس نژاد در طول سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.



  کد خبر : 6392
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :